Lily er en kraftfull kommunikasjonsplattform for live underholdning, utviklet i samarbeid med bransjens aktører for å møte deres behov. Den integreres med billettsystemet ditt, forenkler markedsføringen, og hjelper deg å fylle salene med et lojalt publikum. Medlemmer av Norske Kulturarrangører får nå gatis onboarding, 30 dagers gratis prøvetid og 10% rabatt på lisensen.
Trude Storheim, daglig leder i Norske Kulturarrangører, er glad for å ha fått på plass en avtale med Lily og ser frem til at flere medlemmer kan dra nytte av det nye medlemstilbudet.
– Vi har blitt godt kjent med Lily gjennom deres deltakelse på Arrangørkonferansen de siste årene, og er fornøyd med å presentere et ekstra godt tilbud på deres tjenester til våre medlemmer i dag. Det er viktig for Norske Kulturarrangører å ha en god portefølje av medlemsfordeler med nyttige verktøy og tjenester som kan hjelpe medlemmene, og lette arbeidet i arrangørhverdagen, sier Storheim.
Treffsikker markedsføring som fyller salene
Lily er den innovative løsningen for arrangører som ønsker å engasjere publikum på en smartere måte. Med skreddersydde beskjeder som treffer målgruppen din, skaper Lily spenning og forventning rundt arrangementene dine. Den sørger for at budskapet ditt når de rette personene til rett tid, samtidig som du får full oversikt over kundedata og arrangementinformasjon på ett sted. Lily hjelper deg å fylle salene og bygge en lojal kundebase.
– Gode kulturopplevelser skapes av sterke arrangører, og Norske Kulturarrangører spiller en viktig rolle i å utvikle og støtte arrangørleddet i Norge. I Lily deler vi denne visjonen og ønsker å bidra ved å tilby verktøy som gjør det enklere å nå ut til publikum, bygge engasjement og fylle salene. Vi ser frem til samarbeidet med Norske Kulturarrangører og til å hjelpe arrangører med å skape enda sterkere relasjoner til sitt publikum, sier Claus Lorentzen fra Lily.